گردهمایی
باسمه تعالی
با سلام و عرض ادب ، به اطلاع می رساند جلسه استانی گروه علوم تجربی در تاریخ 95/8/5 با حضور کارشناس مسئول گروههای آموزشی متوسطه اول و سرگروههای محترم نواحی و مناطق استان برگزارشد.
+ نوشته شده در یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵ ب.ظ توسط نسرین نامداری سرگروه علوم تجربی
|
اين وبلاگ جهت ارتباط با دبيران علوم تجربي دوره ي متوسطه اول ،اطلاع رساني در مورد روش هاي نوين تدريس در رابطه با آموزش علوم تجربي و فعاليت هاي گروه علوم تجربي استان كرمانشاه مي باشد.